Retourbeleid, service, en garantie.

Retouren

Retouradres: 4GCamera – Laagerfseweg 81, 3931PD te Woudenberg

Volgens de Nederlandse wetgeving hebben consumenten het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van een online aankoop het product zonder opgaaf van reden te retourneren.

  • Retour na 14 dagen in overleg, in principe geen probleem, zolang het product en de doos niet beschadigd is.
  • Retour zonder begeleidend schrijven of originele factuur wordt niet in behandeling genomen.
  • Retourkosten zijn voor de consument, let op PostNL draagt geen verantwoordelijkheid voor het afleveren van pakketten, wij adviseren dan ook aangetekend en verzekerd te verzenden.

Service en garantie

Als er iets mis is met een product binnen 6 maanden na aankoop, moet de verkoper bewijzen dat dit uw schuld is. Bijvoorbeeld door aan te tonen dat u het product niet goed heeft gebruikt. Gaat het product na 6 maanden of langer kapot? Dan moet u bewijzen dat dit niet uw schuld is en dat het aan het product ligt.

  • Stuur uw product retour voor controle met begeleidend schrijven of de originele factuur.
  • Als het product een defect vertoont maken wij dit meestal kostenloos, ook na 6 maanden.
  • Als alleen de simkaart is verlopen en het product deugdelijk werkt brengen wij kosten in rekening.
  • U kunt altijd contact met ons opnemen via de app of telefonisch kunnen we ondersteunen en lossen we de meeste problemen op.

Voorbeelden

Defect

Een camera wordt retour gestuurd omdat deze niet werkt. Na ontvangst en controle blijkt de lichtsensor defect. De sensor wordt vervangen en de camera getest alvorens retour zending.

Geen kosten

Rubbers en afsluiting

Een camera wordt retour gestuurd omdat deze niet werkt. Na ontvangst en bij controle blijkt er vochtschade in de camera te zitten, de camera wordt schoon en droog gemaakt, gecorrodeerde materialen vervangen. De klant heeft zelf een geheugenkaart geplaatst en de lekkage is langs het rubber de camera ingelopen. Zoals in de handleiding aangegeven is het openen van camera’s op eigen risico. De camera wordt retour gestuurd na betaling van de reparatie.

Materiaal, uurwerk en verzendkosten.

Simkaart

Een camera wordt retour gestuurd omdat deze niet werkt. Na ontvangst en controle met een nieuwe simkaart blijkt deze te werken. De camera wordt retour gestuurd na betaling van de reparatie.

Materiaal, uurwerk en verzendkosten.

Winkelwagen
Scroll to Top
× Vragen?